25 October, 2010

bila mood saya tengah baik !~


sebenarnya, aku sgt jealous bila ada org boleh hidupkan blog dia. ta semua orang boleh gambarkan hidup dia dgn tulisan kan ?

kadang-kadang fake jea. dalam tulisan good-good jea perangai. kat luar, hantu pun surrender ngan dia. ada yg terasa ? silakan (:

kadang-kadang kita terlebih gambarkan kesedihan berbanding kebahagiaan. termasuk aku. sebenarnya, aku lebih terpengaruh dengan perasaan negatif berbanding positif. aku lebih senang tunjuk yg aku sedang sedih berbanding bahagia.

kadang-kadang dalam blog cakap nak gempak jea. kat luar, kalah dengan semut :DD

jujurnya, aku harap aku bahagia seperti orang lain. sampai aku lupa sebenarnya aku sedang bahagia. thank you, ALLAH.

hidup ni sangat menarik kan? (:


err profile pic baru.
motif? takde.hee



(:

p/s: perlu yakin diri yea, kawan-kawan.

No comments:

Post a Comment