14 November, 2010

dunia ini kejam.

bila dia takde, aku rasa sunyi.
padahal, sebelum ni selalu ke dia ada utk aku?
Tuhan, kalau dia benar jodohku, permudahkanlah.
kalau bukan, lenyapkan ingatan dan perasaan aku utk dia.
aku dah tak tahan lagi.
sampai bila aku perlu tunggu dan menanti,
sedangkan aku pun tak pasti apa yg aku tunggu berbaloi ke tak.

zahirnya, nampak macam aku tak malu kan ?
nampak macam aku rela tunggu sampai bila-bila.
apapun dia buat, cakap.. macam hati aku tak rasa apa-apa.
dunia ni tak rasa ke aku dah lama bersabar ?

apalagi yang boleh aku buat selain tunggu kan?
kalau dia bukan utk aku, sudahlah tu. buat aku lupakan dia.
nak aku bunuh diri baru semua ni nak selesai ke ?
apalagi yg boleh aku buat selain sabar ?
semua org happy, aku jealous.

aku sayang dia.
Tuhan, aku sayang dia.
buatlah aku lupakan dia.

dunia ni kejam dengan aku.

aku fikir pasal orang lain jugak, tak boleh ke takdir fikir pulak pasal aku ?
tak rasa ke aku dah lama sabar .. ?

:'(

No comments:

Post a Comment