17 November, 2010

susu dibalas tuba.

siapa yg memberi susu, siapa yg membalas tuba ?

"hal yg paling kejam seseorang boleh lakukan pada orang lain ialah dia membiarkan orang lain jatuh cinta padanya, tapi tak berniat untuk menyambutnya"
-Anis Ayuni, Sungguh Aku Cinta-

kau tak kejam, aku yg bodoh.

aku gali tanah, gali dalam-dalam. aku buang dan aku kambus dalam-dalam. aku buang cinta aku yg dah mati.

bila cinta : LBS

paling tidak menghargai, tetapi sebaliknya dicaci yang tidak-tidak.

masa kau merayu, suruh aku pergi balik kat kau, aku layan kau macam tu ea ?hee manusia mudah lupa.

aku silap menilai orang rupanya.
-------------------------------------------------------------------------------------------------

aku sudah dapat kerja (:

doakan aku dapat gaji banyak-banyak, sem depan kita shopping sakan. OVERNIGHT sekali oke ! bag baru aku tuu nak jalan-jalan. HAHAHAHAHA.
hee ayah balik, bule tengok wayang. gian siotz =.='


pic baru bangun tido. zzz ~~


lupakan yang lama, ayuh bangkit dari mimpi ngeri Nor Ain ! :D

pergi intebiu beginilah !

isnin ini saya mulakan kerja, kawan-kawan. doakan yg terbaik ea. hee

p/s: cinta itu kejam. kau bercinta ? jadi, kau seorang yg kejam :D

No comments:

Post a Comment