11 March, 2010

blog kepunyaan aku.. :P

aku sudah punya blog..
menarik bukan? haha
*thnx to wunik [jasamu dikenang]
aku bukanlah seorang yg bergiat aktif dlm bidang penulisan..
aku bukanlah seorang yg gemar bersastera..
agak kekok mahu menulis sesuatu yg berkemungkinan besar di baca oleh org laen..
siapa kita pd mereka bergantung kpd itu..

blog ini amat huduh *maaf*..
masih mencari identiti diri.

menggambarkan diri sbg seorang yg EMO sdgkn aku sgt bahagia *lahirnya
adilkah? tidak bukan?
bg aku..menangis itu menarik..
ketawa itu bagus..tapi menangis sgt jujor.
siapapun akan ketawa bila bahagia..
berapa ramai menangis bila sedeh huh?
tidak cukup berani utk itu..bukan?
prasaan bukan utk dipendamkan.
berkongsilah pd yg sudi..pd yang memahami..
bukan pd BETRAYER
pd masa inilah kita akan dpt kenal siapa KAWAN dan siapa LAWAN!

kawan sama mcm lover..jgn maen sapu je,semua di buat KAWAN!
kau yg akan sakit nanti.
belajar menilai.








2 comments: