24 March, 2010

tak.selesa.

aku harap aku leh luahkan apa yg aku rasa ni pd seseorang yg dekat ngan aku.
yg tau pe jd dlm hidup aku tiap ari.
dgn siapa aku berkawan. bercakap.
tapi xleh. aku xleh percayakan sesapa pun.
sbb org sekeliling aku berkait. aku taknak bg sesapa pun sakit ati.
biar aku simpan sendiri.
tapi aku tak selesa ngan keadaan aku sekarang.
aku takut nak bersuara. apa yg aku rasa.
apa yg aku nak.
hak tu dah xde. hak tu org lain yg amek,

biar aku simpan. kalau jujur sgt pun akan menyakitkan ati org lain.
tu lah pe yg aku rasa.

3 comments:

  1. kau ade hak.
    cume cara kena betul.
    baru org tak terase.
    semuanya depends kat kau oke.
    :)

    ReplyDelete
  2. ikhlas daripada hati seorg kawan...
    cerita kat Allah...
    minta dia tunjuk jalan keluar...
    nama pun dunia..
    kita x boleh puaskan hati semua pihak...
    sentiasa harus buat pilihan...
    pilihan terbaik kena ikut jalan yg Allah bg...
    kita ada hak...
    tp utamakan yg lebih berhak..
    iaitu hak Allah ke atas kita...
    ain citer lah kt Allah...
    sesungguhnya tiada yg lebih sudi mendengar dan memahami masalah kita melainkan Allah...
    anyway, kami doakan ain jumpa ketenangan yg hakiki...
    selagi ada kekuatan kmi akan bantu Ain termamou kami...

    ReplyDelete