30 June, 2010

wanna be a superMOM!

harini pulak aku sedar yg aku sangat teringin nak ada baby sendiri. aku taknak kawen okay. maksud aku, nawaitu aku bukan *gatal nak kawen* tapi aku nak ada baby sendiri. ehh jup! kalau nak ada baby kenalah kawen kan? okay, kalau ada jodoh ada lah. kalau takde, leh adopt anak angkat. hihi okay, listed in my future plan :P

orang cakap, kalau dah teringin nak ada anak sendiri tu, sebab naluri keibuan. yelah, semua perempuan samada yg sudah berkahwin atau belum mesti berniat nak mengandung dan melahirkan zuriat sendiri. dulu, aku tak faham sangat kenapa wanita yang gagal lahirkan baby sendiri sedih sangat. rupanya, rasa melahirkan sendiri dan adopt anak angkat mestilah lain kan? tambah-tambah kita melahirkan zuriat hasil perkahwinan dengan lelaki yang kita cinta. mestilah rasa happy sangat-sangat. berkongsi anak dengan yang tercinta :))

mesti happy kan bila dah ada anak sendiri? satu-satunya harta yang takkan hilang kalau muflis. kalau mati sekalipun, anak tu tetap anak kita. bayangkan pepagi bangun, ada anak kat sebelah. menangis sebab lapar. merengek nak ais krim. belajar ABC, merangkak, jalan jatuh depan kita, first word yang keluar dari mulut diaor ialah "mama". wee~~

tak sabar nak jumpa mr right, kahwin dan ada baby sendiri. beautiful babies like them :


baby 1

Align Centerbaby 2

baby 3

macam mana lah boleh ada yang buang, bakar, kerat-kerat baby-baby yang comel dan innocent nih? kalau taknak bagi aku. kalau aku tak dapat nak jaga pun, aku leh hantar g rumah perlindungan atau bagi abang or kakak-kakak aku jagakan. tak sayang ke baby-baby ni? okay, maybe anak-anak ni anak luar nikah, but they are still babies, human babies, bukannya patung yang taktau apa tu sakit dan sejuk. kalau you all yang buang tu TERlanjur dengan bf, mestilah sayangkan bf tu kan? tak sayang ke zuriat sama-sama korang tu? cisss. jahat.

erm, kalau ada rezeki jadi mummy aku janji akan jaga babies aku sebaik mungkin. PROMISE! i wanna be a supermom. aku tak perlu anak yang bergelar doktor, arkitek atau apapun utk labelkan diaorg sebagai anak yg baik. cukuplah mereka dapat apa yg mereka suka dan minat. kalau jadik petani dan pesawah pun tak kesah, asalkan tak buat jenayah :)

p/s: besh kan berangan? ini bukan angan-angan tapi cita-cita okay!

No comments:

Post a Comment