24 August, 2010

i love you, AYAH.

nama ayah saya, MD SAAD.
suka merokok. suka tengok berita.
suka makan bubur lambuk. suka makan ikan talapia.
suka makan asam pedas. suka tidur.
suka kumpul lighter :D

ayah suka bebel. ayah suka merajuk.
ayah suka marah-marah. ayah suka kongkong.
ayah suka gaduh-gaduh ngan aku.
ayah marah kalau nak keluar dating.
tapi, ayah sayang aku.
kalau aku merajuk, ayah pujuk dengan makanan.
ayah beli apa yang aku suka.
kalau aku sakit, ayah belikan ubat tu, ubat ni.
mula bebel macam-macam.
aku tau ayah sayang aku. :D
tiap-tiap hari call tanya aku makan apa bila berbuka.
bila sahur pun.
ayah, ain sayang ayah.
walaupun ain selalu degil..tapi percayalah, ain sayang ayah. :D

walaupun family aku tak sesempurna orang lain..
tapi family aku sempurna. :D
thank you, ALLAH.

No comments:

Post a Comment