21 August, 2010

no place to go.

aku nak menulis. tapi tentang apa?

kegembiraan.
aku punya mak dan ayah yg sangat sayangkan aku. they concern alot bout me.

kesedihan.
aku sudah tau hakikat. dia tak pernah sayangkan aku seperti aku sayangkan dia.
arghh sebernarnya, aku benci blog bila blog tempat semua orang luahkan isi hati!
tak, aku cintakan dia. "saya sayang awak" semacam satu melodi janji yang aku simpan.
kadang-kadang mata nakal memandang dan memuja orang asing lain,
tapi still orang asing itu tinggal dalam hati aku.

aku benggang.
tapi, aku tak mampu nak luahkan kepada sesiapa.
aku bosan menjadi hipokrit dan hidup mengikut aturan orang.
aku nak habiskan study dan duduk di rumah, minum hot chocolate dgn mak n ayah aku.
no one else but them.

sayang.
aku sayang best friend aku, wina. tapi kami dah jarang hang out sesama. gelak-gelak mcm dulu.
hurm. i do miss her lepas semua marah aku buang. best friend, i love you :D

sudahlah, penat.

No comments:

Post a Comment