16 April, 2010

cehh!

kdg2 aku benci.. sbb pe yg kau ckp kat aku, sgt menghiris perasaan.
mcm kau takde perasaan.. mcm kau da berubah sangat-sangat.
kau bukan lagi yg dulu.. tak ke kau sedar yg kau yg dulu sgt membahagiakan?
semua org suka, smua org sayang..
tapi aku sedar, smua nye salah aku.

dari kawan senang nak kapel, tp dr kapel susah nak berkawan.

aku bukan nak berkawan balik mcm dulu..
cuma consider la sket, dulu kita ramai-ramai berkawan.
happy-happy.. pastu bila ada kawan baru, tegur pun taknak.
siap buat-buat taknampak.
apahal? takpayah tegur aku.. kgkawan yg laen tu haa..
tak perlu la kejam sgt!

sah, takde perasaan.
leh je hidop tanpa kamu-kamu.. tapi agak terkilan disitu.

2 comments:

  1. :)
    :(
    :'(
    ..lau itu yg buat dia bahagia..
    ngeh2!!ja still mereng tp dah okay ckit..
    best woo wat keja gler..
    ayen..
    sori if ada tslh kata n xdgr nasihat ayen
    ja syg ayen..
    ja mintak maaf byk2..
    lau ini yg trakhir..
    ampunkan ja..
    ja xmmpu nak lawan takdir syg..
    andai kata ini pertemuan yg trakhir..
    halalkan smuanya..
    syg ayen...

    ReplyDelete
  2. dorg ingt kte x leh hdup kowt!! aish~

    ReplyDelete