24 April, 2010

taksuka.

see, dah ckp takleh dgr lagu DOWN!
bertambah-tambah down aku.

so baby no worry, u r my only..
u wont b lonely..
pe jadah?

dah lama tak dgr lagu bila ada incoming call.
dan .. i dont care, who u r.. whr ur from.. what u did.. as long as u love me
bila ada message masuk.
kan aku dah ckp, aku taksuka pembaharuan!

huh~ meluat ngan diri sendiri.
delete dia mcm kau delete pic boleh tak?

dan hari ni aku sgt bengang.
takboleh ke kawal emosi tu sket?
aku pun tau marah, tapi ntah lah.
takpenah lg aku melempiaskan sebegitu.
lain ragam, lain masalah.
lain manusia, lain-lain lah.

wth.

2 comments:

  1. sabar la syg..
    mcm yg kau ckp..
    benda baru mmg susah nak adapt..
    tp cuba lagi..
    aku tau kau boleh..
    klau dulu kau bleh move on..
    knp skrang xbleh??

    ReplyDelete