27 April, 2010

tiada kena mengena dengan tajuk.

youuuu!
out, out! isi borang kebenda?
tak sabar langsung.
ada hati nak bersama-sama.
aku ni dah la pemarah, tak penyabar walaupun aku pemaaf.
huh~

nak marah-marah aku pulak dah.
tak memahami langsung! sapa je yg faham perangai aku ni?
time aku serius, kau wat lawak.
wat aku marah. time aku melawak, kau pulak serius.
pastu marah aku. helo, aku ni sapa kau nak marah?
hishh, sudah la.
peluangmu berakhir.
aku taknak dah memikirkan hal-hal ini.
haihhh.

kikiki :) tapi, masalah aku dah setel.
weeee~ tak perlu berperasaan bersalah lagi.
he is not the right guy pun! :P

prince charming ku, bila nak datang jempot aku naik kereta kuda hah?
haha. batang idung pun taknampak. tak jumpak ke aku yg besar gedabak nih?
membujang smpai ketua ke wehh? haha

mak.. duwet ain da abes. tinggal RM10 je.. huhu, sian anak mak ni haa :)
ayah.. ain lapar sardin n kangkung.. sob sob
dan kesunyian kesorangan dalam bilik.
takde sapa pun nak menghiburkan hati ini.
hakhak. nak bergayut? sapa je nak aku col.. haihhh

bila fikir-fikir balik, tak besh pulak single.
takde tmpat nak mengadu, takde sapa nak call tanya wat pe, makan belom.
haihhh. takde sapa ajak dating.
bila fikir-fikir balik, tak besh pulak kapel.
ada je benda nak gaduh, jealous, marah-marah. moody, kerinduan lagi.
haihhh.
kesimpulan nye, baek kawen cepat. sekurang-kurangnye, masing-masing halal tuk masing-masing. kan kan?
tapi, disebabkan masih belajar, tak sesuai kot!
haha. problem kan jadik remaja?

dah tua-tua, masalah lain pulak. nak kena jaga anak bini, masalah kewangan,
masalah kerja. haihhh.
silap-silap ditinggalkan di rumah orang-orang tua. haihhh.
tapi, kalau ada yg tersayang, mesti tak sunyi.
walaupun duduk dalam pondok je, tetap membahgiakan!
dia berkebun dan aku temankan :)
dia lapar dan aku masakkan :)
aku membebel dia dengar :)
dan kami sama-sama bahgia.
haihhh. tercapai ke nanti?

bagi aku, sayang paling penting dalam hidup ni.
kalau mak aku takde, taktau la macam mana aku nak teruskan hidup.
sebab hanya dia yang memahami aku, terima aku seadanya.
sayang aku sebab siapa aku!
MAK, AIN SAYANG MAK :P

**cuti sem ni nak wat pe je? haihhh

5 comments:

  1. apa yg ayen repek ni haaa??
    mak aihh mcm2 ada dlm nie..
    hahhaa

    syg mak je?ja xde ke dlm hati tue~lalaala

    cuti sem ni buat lemak nak???
    hahahhahaha...

    ReplyDelete
  2. haha
    kau taw,
    aku suka perkataan sayang tuu.
    bahgie kan? :P

    ReplyDelete
  3. jaja: lemak takperlu di jana pun! haha

    wunny: aku pun. yess, cik angau.

    ReplyDelete
  4. hahaha...
    ain3...
    simple but yet very complicated gurl..
    =p

    dlm pondok?
    betul ke nie???
    hahaha

    ReplyDelete
  5. tang mn yg complictd tuh?
    hehe leh je, masa tua2 nti.
    masa dah ada cucu.
    but not now ok.

    ReplyDelete