29 April, 2010

takde kena ngena ngan tajuk gak.

aku rasa mcm nak mengeluh 24 jam.
haih haih haih dan masih haihhhh.

napa ngan semua bnda ni?
aku taksuka satu pun dr apa yg jadik dlm hidup aku skrg ni.
mgkn aku yg terlepas pndang, dan nilai yg buruk-buruk.
padahal apa yg jadik skrg ni terbaik tuk aku.
juz bg aku faham mengapa.

kena solve masalah sndiri?
ye, tu apa yg dia slalu nasihat aku.
tapi bagaimana? sb kalau aku solve something, aku akan nyesal jugak.
haihh. tak baek kan nyesal? tapi, dah tu apa yg aku rasa ok.
haihh. when i am being myself, i hurt other people.
when i try to be someone better, people keep asking whats wrong wif me.
then, what shud i do?

salah ke wat apa yg hati nak?
ehh salah ke nak happykan hidup sendiri?
salah ke? haihh salah ke? kenapa asyk salah je? apa yg betul?

kekejaman!
sakit, sakit tau tak?
kelembutan, datang lah. come, come.
ohh mengeluh la lagi! =.='

1 comment:

  1. kalau nk hepi dunia akhirat..
    ikut je panduan Allah...
    kita x leh nk puaskan ati smua org..
    so, cukup la kalau kita buat Allah hepi dgn kita...
    =)
    susah tp berbaloi!

    ReplyDelete