30 April, 2010

sapa yg buta hati sebenarnya?

You should cherish me while I'm still yours. Now, it's too late. You already missed the train. The last train to a place called Together.

nak nanges..
nak mak. ain nak mak!
nak nanges, tapi takut.
nak nanges, ati sangat sakit!
kejam, kejam.

haihh..kenapa sgt kejam?
dan taknak faham?
dah sebulan sabar. tapi tak dpt pe2..
cuma malukan diri.

ingat aku pun suka ke mcm ni?
aku lebih suka hilang ingatan.
aku lebih suka kalau bangun tidur dan tak lagi kenal kau sapa.
aku lebih suka kalau hati aku lebih memahami otak aku.
malang, cuma otak aku faham hati.
aku lebih suka kalau aku boleh pilih jenis kehidupan apa yg aku mahu.
kan bagus kalau aku bencikan kau, sepenuh hati.
aku lebih suka kalau doa aku dimakbulkan.

tau tak pe aku doa slalu?
rahsia. dan belum dimakbulkan.
perlu lebih bersabar.
manusia-manusia ni slalu bagi aku masalah, n masalah paling besar, napa aku buta?
napa taknak faham?
aku cipta alasan? hell. aku suka ke hidup mcm ni?
sikit pun tak ok.

hati, mengalahlah. dengar cakap otak boleh?
hati, kau selalu bagi masalah.
kau selalu sedih, but yet kau masih taknak faham apa otak cuba nak sampaikan.
hati, otak dah banyak ikut cakap kau.
boleh tak kau pulak ikut cakap otak huh?

argghhhh, gila gila!
you, shut up n pls go away.
aku ada banyak masalah lagi ok?

3 comments:

  1. ayen sabar tau..
    erm neway..
    ayen kena tag..pg blog ja

    ReplyDelete
  2. cam knal ayt 2 weyh!...haha..jayzuan???!!=P

    ReplyDelete
  3. malangnye, ye.
    hahaha syuh syuh, jgn gtau dia.
    kang aku saman =.='

    ReplyDelete