03 May, 2010

sekian, terima kasih.

huihui.
final dah tamat.

kesimpulan:
takot kena repeat ece.
math mcm bangang.
ee takcukup masa.
yg lelain? tawakal jelah.

n, akan rindu WAKAKA EE.

part 2 berlalu.
apa yg jadik masa part 2 ni ye.
awal sem, sgt happy. hujung sem?
haihhh..malas nak cakap.
apa pun, jilid part 2 aku akan tutup ngan redha n pasrah.huhu

azam aku cuti sem ni, nak muhasabah diri.
haha. nak fikir apa yg aku nak.
n aku nak cari jalan spya part 3 aku nanti, lain dr part 2 ni.
klu tak banyak pun, sikit pun ok apa.
asalkan ada kemajuan. haha
n SEMUA masalah aku, kena selesai dlm tempoh sebulan ni jugak.
sebab masa sebulan kemudiannya, aku nak tetttt.. haha

utk WAKAKA EE.. will mish u gurls!
muahhh lotsa of love from me.

dayah, sem depan jumpa lg ok? haha, rindu!

utk akak bilik, akak fiza n akak ani..
take care.

utk mak, ain nak belajar masak :)

ayah pulak, tamau la marah-marah ain sgt ok? hehe

n utk yenyen, jum balik umah jumpa mak ayah :P

5 comments:

  1. sedih la!
    jgn rindu2 aku oke! hikhikk~

    comel ayat kau utk yenyen ekk!
    :P

    ReplyDelete
  2. a'ah, sem ni mcm perit je nak tglkn kampus T___T

    comel mcm aku! :P

    ReplyDelete
  3. da2...smue shut2..da 1 kotak tisu aku gne...nie mnujukkn aku sbg leaer WAKAKA EE sgt prihatin ngn mse hdpn kmu semua! bwahahhaa XD

    jgn rindu aku sgt2! wa3

    ReplyDelete
  4. cehh cuti sem ni, kau dah dilucutkan jwtan. haha

    takde mknanye rindu kau sgt :P

    ReplyDelete
  5. hahaha..
    kmi pun akan rindu ain...=(
    espcially, time nk gi toilet mlm2..
    hihihi..
    yeah..InsyaAllah jumpa lg...

    ReplyDelete